.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشجويان انقلابي جلوي سفارت بحرين سال تحويل مي كنند

به گزارش جهان تشكلهاي دانشجويي تصميم دارند تا سال تحويل امسال را متفاوت از هميشه و با درك درست از مسائل منطقه برگزار نمايند.

به گزارش جهان تشكلهاي دانشجويي تصميم دارند تا سال تحويل امسال را متفاوت از هميشه و با درك درست از مسائل منطقه برگزار نمايند.

با گفتگويي كه خبرنگار جهان با مسؤولان بسيج برخي دانشگاههاي بزرگ تهران و برخي تشكلهاي دانشجويي ديگر انجام داد، معلوم شد كه دانشجويان انقلابي بصيرتمند و با غيرت، مراسم سال تحويل خود را به ياد شهدا و مسلمانان و شيعيان مظلوم بحرين، در كنار سفارت بحرين برگزار خواهند كرد.

اين دانشجويان در ساعت تحويل سال بر خلاف همه كه طبق رسوم، در كنار خانواده خود با شادي و سرور اين زمان را در كنار سفره هفت سين سپري مي كنند، در مقابل سفارت بحرين، شهداي مظلوم يمن، ليبي و به ويژه بحرين را ياد خواهندكرد و در لحظه تحويل سال الله اكبر خواهند گفت.

در حالي كه برخي از روي غفلت، بي سليقگي، موقعيت نشناسي و يا انحراف فكري به جاي محكوم نمودن قاطع كشتار مسلمانان در كشور هاي درگير حاكمان مستبد و غربي و خصوصا ابراز موضع فعال و محكم در خصوص كشتار شيعيان مظلوم بحرين، بيش از پيش بر طبل برگزاري خيلي غليظ تر مراسم باستاني نوروز آنهم در ميان كشورهاي منطقه و به صورت جشن جمعي كشورهاي منطقه مي كوبند، دانشجويان انقلابي پايتخت ايران اسلامي همگان را به شركت در مراسم پرشور ولي دردمندانه خود در مقابل سفارت بحرين مي خوانند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.